Bylo to tam super

 

První týden školy prima absolvovala adaptační kurz. 5. a  6. září se děti mohly blíže poznat při týmové spolupráci, kdy plnily různé disciplíny (býčí kruh, lovení rybiček, hlavolamy, skládání obrazců apod.) v pevnosti Boyard. Kurz probíhal v Areálu zdraví a sportu v Dolní Čermné. Tam jsme došli z poutního místa Mariánská Hora pěšky po žluté. Zážitků se nasbíralo víc než dost, určitě bude na co vzpomínat. A co si o kurzu myslí sami primáni?

„Na adapťáku se mi líbilo, že jsme nejeli jen autobusem, ale šli jsme pěšky.“ 



„Líbilo se mi, jak jsme všichni byli pohromadě a komunikovali spolu.“ 

„Jídlo bylo lahodné.“ 

„Ocenil jsem bazén.“ 

„Pobavilo mě, že ten kluk (jak jsme hráli Čarodějnice) řekl Vendy a Matymu: „Zavaž si tkaničku.“ (Přitom měli sandále.) 

„Bylo fajn, jak jsme seděli u táboráku se zavázanýma očima.“ 

„Bavily mě noční hry a chození poslepu, spaní v chatkách a opékání buřtů.“ 

„Pobavilo mě, že v bazénu jsme hráli kohoutí zápasy.“


 

„Ty úkoly byly skvěle vymyšlené.“ 

„Mně se líbilo, že jsme byli rozdělený do týmů vždycky jinak. Pobavila mě noční hra, jak jsme doplňovali příběh. Líbilo se mi, že nám vyšlo počasí.“ 



„Nikdy jsem se nenudila, protože byl buď dobrý program, nebo jsem byla s kamarádama. Mohla jsem si koupit zmrzlinu.“ 

„Bylo to tam super.“ 



Adapťák se vydařil. Primě přejeme příznivý vítr do plachet, ať všem nadšení vydrží co nejdéle.

                                                                                                                          Iva Rozsívalová